torstai 29. lokakuuta 2015

Kurpitsalyhty

Oon monta vuotta haaveillut mutta vielä en oo uskaltanut kokeilla kuuluisaa kurpitsalyhtyä. Nyt päätin ottaa härkää sarvista, kun tässä samalla toipuu kurkunpään tulehduksesta. 4viikkoa kestänyt flunssa joista viimenen viikko jälleen kuumeessa ajo mutkin lääkäriin ja tuomio oli kurkunpään tulehdus. Oon oikeastaan nukkunu viikon enkä mitään oo jaksanu tehä.

Nyt kuitenkin lasten iloksi päätin, että kokeillaan. Ja tämmöinen siitä tuli. Olen oikeastaan aika ylpeä ekasta kurpitsalyhdystä ikinä.

Hyvää pyhäinmiesten päivää kaikille! 

7 kommenttia:

  1. On toi vaan niiiiiiin hieno!
    Mulla on kans ollu mietteissä, mutta koskaan en oo kokeillu :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllättävän helppoa tuo oli. Lapset halus suuhun hampaat kans :) sisältö oli vaan oikeastaan pelkkiä siemeniä ja rihmoja, meinasin kokeilla jos saan uuden kurpitsan kasvatettua siemenestä. :D

      Poista
  2. Mäkin oon muutaman vuoden miettiny tekeväni, mutta kun ei huvittais ostaa kurpitsaa josta sisältö menee hukkaan. Kun osais käyttää sen sitten hyödyksi niin olis eri asia. Kyllähän jotain ohjeita varmasti löytyis, mutta onko se sitten hyvää on asia erikseen. ;P
    Ai nii... mäki sain vihdoin ne kissat valmiiksi. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa! Oliko kivat tehdä? Outoa mullekin kurpitsa sinänsä on, siksi en keksinyt ku tuon että yritän kasvattaa uutta. ;)

      Poista
  3. Älyttömän hieno!

    t.Snysi (sny25)

    VastaaPoista