maanantai 21. syyskuuta 2015

neulepuku

Syksyä kohti valmistuen tein kuopukselle neulepuvun ku edelliset on pieniä ja lapset eri vuodenaikoina syntyneenä ei oikeen voi toisten vaatteita käyttää. Langaksi laiskasti nalletaika, joka kuvioittaa itte jo työtä kivasti. Inhoan nappeja neuletyössä etenkin vilkkaiden lasten vaatteissa joten vetoketju on must. Plus kätevä itseään pukemaan opettelevalle lapselle myös.
Valmis puku on n. 80-86cm eli käyttöön tulee 1,5v lapselle. 
Kuva hiukan lähempää pinnasta. Mun mielestä tuli hauska kuvio, vähän viidakko teemalla. Kun yks monesta keskeneräisestä tuli valmiiksi, on näitä viittä vaille valmiita ihan muutama. Oon hyvä alottaa, mut päättely, viimeistely ja yhdistely ei oo mun juttu. ;) mulla on esim yhdistämistä vaille valmis kirjoneule villapaita itselle, jonka olen aloittanut ennen ku edes odotin esikoista. :D Lupaan koittaa ryhdistäytyä. 

Tällaisen meinasin nyt huitasta huiviin ja nukkuu. Ollu saamaton päivä, ku on ollu ihan lapsi vapaa. Josko kunnon yöunet veis migreenin pois kans. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti