lauantai 22. joulukuuta 2018

Taika paljastui...

Niin se tämänkin syksyn kierros tuli päätökseen. Olen saanu paketin jo monta päivää sitten, mutta joulukiireiden vuoksi en ole ehtiny paljastaa aiemmin. Weba paljastui minulle lähettäjä ystäväksi. Kiitos hurjasti kierroksesta!

Joulu luonnollisesti näkyi paketissa.

Alkuun kortti ja paljastus hienosti kirjeessä. Malttamattattona en säästelly asiaa pidemmälle. 

SNY kierroksen teemana oli myös ohjata paria uuden harrastuksen pariin. Itse sain makrameen välineet. Saapa nähä riittääkö mulla hermo :D

Sama paketti toiselta puolelta. Kokeilen ihan kyllä varmasti värkätä tämän, kunhan ehdin. 


Alpakkalankaa, jota en vielä olekaan koskaan kokeillut, vaikka olen halunnut. Nyt pääsen testaan. 


Weba oli neulonut mulle pipon, mikä tuleekin tarpeeseen. Lapset aina lainailee mun pipoja, ja ne menee kuulemma mystisesti hukkaan sen jälkeen. 

Tätä paketista kaivattiin. Hätäsesti ehdin nappaan kuvan, sen jälkeen niitä ei mulle ole annettu hetkeksikään.


Sokerina pohjalla oli tämäkin suloisuus. 

Kiitos hurjasti, weba, olet todellakin ilahduttanut mua syksyn aikana. Sun paketteja on joka kuukausi odotettu lasten kanssa ja joulukuun ajan on innolla availtu joulukalenteria aamuisin. 

3 kommenttia: