keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Kesäkassin vaihto

Osallistuin toista kertaa kesäkassin vaihtoon, jonka idea on siis tehä kassi käsin toiselle kun itse saa toiveita vastaavan toiselta. Itse lähetin Redroselle oman tekeleeni, enkä tullu ottaneeksi siitä kuvaa, hupsista. :D

Oman kassini sain Merjalta, kiitoksia kovasti. Kerroit että olit lukenu vääriä rivejä ja että olin saamassa inhokkikassin. Varmasti olisin siitäkin tykänny, koska käsityö on aina käsityö. Nostan hattua, että muutit suunnitelmaa lyhyellä aikataululla, mikäli en väärin ymmärtänyt.

Tää kassi on todellakin hieno ja herkut mukavaa extraa. Saadaan tosta oiva rantakassi kun sinne mahtuu tavaraa. Eläkä murehdi kännykkätaskusta, pärjään mä ilmankin. 


Muuten kuulumisia; ilokseni olen löytäny kadonneen motivaation kutomiseen, joskin se ei ihan samassa vimmassa ole ku keväällä. Kesäksi touhuan pihalla paljon mutta nyt tosiaan ehkä piankin pääsen esittelemään luomuksiani. Meillä on vesirokko pienimmällä nyt niin on menny kokonaan muussa asiassa nyt. Isompi kiireisenä ehti nyppiä mun pionin alut kukkapenkistä mun kauhuksi pois koska 'ei tykkää niistä' nyt koitan varjella ja rakkaudella saada ne uuestaan kasvamaan.  ;D 

9 kommenttia:

  1. Kiitos Silmukkanarkoosi <3 <3 Olet kyllä pitänyt mua sellaisessa jännityksessä, ettei tosikaan :D
    Olin NIIIIN varma, että olet kerta kaikkisen pettynyt saamaasi pakettiin, että manaat mut...noh... Mutta tosiaankin, niin kuin kirjoitin, muutin suunnitelmaa ihan lennosta. Ja rehellisesti kaikille tunnustan, että pyysin ystävältä apua ja ystävä sen melkein toteuttikin, mun toimiessa "tehokkaana" apulaisena. Mutta olihan, niin että ajatus on se tärkein, olihan?
    Mutta ihanaa, että keksit kassille edes jotain käyttöä - tosiaan mahtuuhan sinne ainakin pyyhkeet ja uimapuvut ja se on helppo vaikka huuhtaista hiekasta puhtaaksi koko kassi, kun tulee rannalta kotiin :D
    Ihanaa kesää teille, koko poppoolle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ollu lainkaan pettynyt, ihana kassi. Kyllä mä tolle käyttöä keksin!

      Poista
  2. Kivoja paketteja sekä tämä että tuo sny tuolla edellisessä postauksessa.
    Noita neulontainnostuksen vaihteluita tulee varmaan kaikille. Hyvä, että taas maistuu.

    VastaaPoista
  3. Hieno kassi! :)
    Voitko kertoa, mistä sen motivaation löysit? Josko oma ois piilossa samassa paikassa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a. Taisi aika hoitaa. Ja kun aattelin että olkoot koko kutominen sitte ku ei kiinnosta. :)

      Poista
    2. Jaa-a. Taisi aika hoitaa. Ja kun aattelin että olkoot koko kutominen sitte ku ei kiinnosta. :)

      Poista
  4. Ihanan kassin olet saanut herkkuineen =)

    VastaaPoista