torstai 24. joulukuuta 2015

Joululahjavaihto ja vähän muuta..

Kuten jo aiemmin mainitsin osallistuin kahteen joululahja vaihtoon. Kun tänään se punanuttunen tyyppi kävi avasin ne paketit. Sanattomaksi kumpikin paketti sai.

joululainen laitto mulle toisen paketin jouluemon vaihdosta. Määhän sain itte valita kumman avaan ensin ja jätin isomman jouluun. Olikin melkonen aarrearkku tai oikeammin laatikko kun avasin sen.
Pentikin tuikkulyhty, taulu, itsetehty kortti, enkeli suklaata, käsin tehdyt tonttu kynttilät, joulupukki kuusen koristeita, enkeli kuusenkoriste ja huovutetut korvikset. Iso, iso kiitos. Luultavasti en hetkeen raski nuita tonttu kynttilöitä polttaa, suklaata jo maistelin, ja enkeli joulupukkien kanssa pääsi kuuseen. Tuikku jo palaa ja taulu pääsee huomenna seinälle. Oikeen hyvin mun näköinen paketti, täysosuma!

Anne laittoi toisen paketin sadunjoulu.blogspot.fi blogi vaihdosta. Koitti kärttää mua avaaman paketin jo ennen aattoa. ;) hassua, että normaalisti äärimmäisen tarkka ja hoksaavainen esikoinen ei tajunnu tämän olen siitä postipaketista, mistä itte saivat pikkujoulupakettia aikaisemmin.

Da capoa, bambuiset 3,5mm sukkapuikot, kerä nalle taika lankaa ja uskomatonta kyllä Jo Nesbøn kirja Aave, jota just alkuviikosta mietin, että pitäskö ostaa itelle joululahjaksi, kun kukaan ei kuitenkaan tajua. Olen siis sangen hämmentynyt tästä telepatiasta. Ihanaa. Kiitos,tämäkin on oikeen täysosuma paketti, mun 'intohimoja ja nautintoja' täynnä. Tammikuun puolivälissä on mulla viikonloppu vapaa menee ainakin yks yö lukiessa. ;)

Loppuun pakko mainostaa äitiä, joka kuto lapselleen kynsikkäät. En tykkää yhtään lapasesta kun siihen pitää kutoa peukalo. ;) ajatus jo pelkästään että pitää kutoa 5sormea saa aikaan puistatusta. :D


Viimesenä kuva minkä todella hankin itse lahjaksi ittelle. Oon tätä kuukausia haaveillut. Tulee muuten kommeita sukkia kun alkaa tästä tekemään! Kiitokset ohjeiden laatijalle Pirjo Iivoselle blogissa http://unelmiensilmukat.blogspot.fi/?m=1

5 kommenttia:

  1. Kiitokset ihanasta paketista <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä, oli kivaa päästä olemaan sulle välillä lähettämässä!

      Poista
  2. Kiitos ihanasta sny-jaksosta. Olit erinomainen sny. Sain paljon iloa jokaisesta paketista.
    Tuo kirja näyttää mukavalta, täytyy sitä itsekin harkita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ittellesi, olit oikeen oiva pari, kun sai miettiä asioita ja etenkin värimaailmaa eri kantilta. Mun lempiväreistä yks on tummansininen. ;)

      Poista
  3. Mukavaa, että tykkäsit toisestakin paketista :) Kiitos itsellesi toisen vaihdon paketista! Laitoinkin siitä eilen kuvaa blogiini...

    VastaaPoista